Andulasyon Tedavisi İzmir

Andulasyon Tedavisi

Andulasyon tedavisi stres, halsizlik, kireçlenme, bel fıtığı ve bel ağrısı gibi hastalıkların (ağrı) tedavisinde kullanılan tamamlayıcı tıp yöntemidir. Sadece belirli bir organ veya organ sistemi üzerinde değil organizmanın temel işlevleri üzerinde iyileştirici bir etkiye sahiptir. Andulasyon tedavisi günümüzde tüm yaş gruplarındaki sporcular ve zorlu meslek grupları arasında giderek daha popüler hale gelmektedir.

Sorunu tedavi etmek ve kişinin yaşam kalitesinde artış sağlamak andulasyon tedavisinin öncelikli hedefidir. Kaslarda gevşeme ve yenilenme hissi stres ile mücadele için kilit bir unsurdur ve sağlıklı bir yaşam için temel oluşturur. Andulasyon tedavisi ile kaslar ve cilt uyarılır ve kişi rahatlama durumuna hızlı ve etkili bir şekilde ulaşır.

Andulasyon Tedavisi Ne İçerir?

Andulasyon tedavisi vücutta titreşim yaratan dalgaları kızılötesi ışınlarının ısısıyla birleştiren gelişmiş bir sistemdir. Bu ısı titreşimlerin dokuların içine derinlemesine girmesini sağlar. Vücudun belirli bölümleri birden fazla programla tedavi edilebilir. Kişinin durumuna bağlı olarak boyundaki, omuzdaki ya da sırttaki etki arttırılabilir. Tedavi sırasında kişi rahat bir andulasyon yatağı üzerinde uzanır. İşlem 15 ila 30 dakika sürer. Kişinin şikayetlerinin sürdürülebilir bir şekilde hafiflemesi için genellikle çoklu tedavi seansları gereklidir.

Kızılötesi ısı ile kan damarları genişler. Bu sayede kan akışı hızlanır ve hücre dokularının beslenmesi sağlanır. Isının köklenmiş kas gerginliği üzerinde oldukça olumlu bir etkisi vardır. Özellikle kişi iltihaptan muzdarip olduğunda kızılötesi ısı kan dolaşımını iyileştirerek iltihaplı maddelerin vücuttan uzaklaştırılmasına yardımcı olur.

Andulasyon Tedavisinin Etkisi Nedir?

Andulasyon tedavisi vücudun kendini iyileştirme yeteneğini teşvik etmekten ibarettir. Titreşimler ve kızılötesi ısı kan dolaşımını iyileştirerek besin ve yapı malzemelerinin vücut hücrelerine taşınmasını kolaylaştırır. Aynı zamanda negatif ağrı sinyallerinin yerini alan pozitif sinyaller oluşturur, beyin acıyı azaltmak için bu pozitif sinyalleri kullanır. Ayrıca andulasyon tedavisi, vücudun kendi ağrı kesicileri olan endorfinlerin üretimini uyarır, sinir sistemi üzerinde etki ederek vücut ve zihni rahatlatır.

Andulasyon tedavisinin bir diğer önemli işlevi lenfatik sisteminin sağlıklı çalışmasına yardımcı olmaktır. Bu durum daha sağlıklı bir bağışıklık sistemi sağlar, metabolik atıklar vücuttan daha hızlı ve tam anlamıyla atılmış olur.

Hücrelerde Enerji Üretimi

Andulasyon tedavisi ile birlikte hücrelere enerji takviyesi verilir. Titreşimler vücudun enerji (ATP) üretimini uyaran mikro akımlar üretir. Bu işlem hücrelerdeki enerji miktarının artmasını sağlar, organlarımızda ve dolayısıyla sağlığımız üzerinde olumlu bir etkiye neden olur. Bu, vücudun etkili bir ağrı kesici için ihtiyaç duyduğu enerjidir.

Titreşimler aynı zamanda “vücudun doğal ağrı gidericisi” olarak tanımlanan endorfin salınımı sağlar. Düzenli uygulandığında endorfin düzeyindeki artış ağrıyı gidermede önemli bir yardımcı olacaktır.

Kan Dolaşımını Artırma

Birçok kronik hastalık ağrıya neden olur ve sıklıkla kan dolaşımının azalmasıyla ilişkilidir. Kan hücrelere gerekli olan besinlerin taşınmasını sağlar. Kan dolaşımı zayıf olduğunda bu işlem sekteye uğrar ve kişi yorgun ve hasta hisseder. Ağrı, sinir sisteminin aşırı uyarılmasını sağlayarak kan damarlarında lokal kasılmalara neden olur ve kan akışını azaltır. Kan akışı ne kadar azalırsa ağrı o kadar artar ve hasta ne kadar az hareket ederse ağrı da o denli artacaktır.

Sağlıklı ve hastalıklı kişinin kan akışında farklılıklar vardır. Sağlıklı olmayan kan akışında kan hücreleri birbirine yapışır ve büzülür. Böylece hücreler canlılıklarını kaybederler ve yeterli beslenmezler. Andulasyon tedavisi kan hücreleri birbirinden ayrılır. Böylece, kan daha akışkan hale gelir ve besinler yeniden sağlıklı bir şekilde hücrelere taşınmaya başlar.

Rahatlama Mekanizmalarının Harekete Geçirilmesi

Yorucu aktiviteler ve stres sinir sistemi üzerinde olumsuz bir etkiye sahiptir, vücutta kas gerginliğine yol açar ve kaslara yeterli besin sağlanamaz. Andulasyon tedavisi kan damarlarını genişletmeye ve kan dolaşımını iyileştirmeye yardımcı olur. Böylece besinler yeniden kaslar tarafından sağlıklı bir şekilde emilir ve andulasyon tedavisi ile gönderilen pozitif sinyaller sayesinde denge sağlanarak stres azaltılır.

Lenfatik Sistemin Temelleri

Lenfler sadece bağışıklık sistemimizin bir parçası değildir aynı zamanda son ürünlerin vücuttan uzaklaştırılmasına da önemli ölçüde katkıda bulunur. Andulasyon tedavisi lenfatik sistemin sağlıklı çalışmasına yardımcı olarak stabil bir bağışıklık sistemini ve iyi işleyen metabolizmayı teşvik eder.